ANTALYA'DA 484 BİN ÖĞRENCİ KARNE SEVİNCİ YAŞADI

2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle Antalya'da 484 bin 576 öğrenci karne alarak yaz tatiline başladı. Karne heyecanına ortak olan Antalya Valisi Hulusi Şahin, öğrencilere bol bol oyun oynamaları ve ekranlardan uzak durmaları tavsiyesinde bulundu.

26 Haz 2026 - 16:25 YAYINLANMA
26 Haz 2026 - 16:35 GÜNCELLEME
ANTALYA'DA 484 BİN ÖĞRENCİ KARNE SEVİNCİ YAŞADI

Antalya genelinde bin 774 resmi ve özel eğitim kurumunda eğitim gören 484 bin 576 öğrenci, eğitim yılının tamamlanmasının ardından karnelerini aldı. Kentte görev yapan 36 bin 295 öğretmen de yoğun geçen eğitim dönemini tamamlayarak yaz tatiline girdi.

Dilşad Refizade İlkokulu'nda düzenlenen Karne Dağıtım Töreni'ne katılan Antalya Valisi Hulusi Şahin, 3. ve 4. sınıf öğrencilerine karneleriyle birlikte çeşitli hediyeler verdi. Törenin ardından öğretmenlerle de bir araya gelen Vali Şahin, eğitim camiasının çalışmalarına teşekkür etti.

Basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Vali Hulusi Şahin, Antalya'da her geçen yıl karne alan öğrenci sayısının azalmasından duyduğu üzüntüyü dile getirerek, "Çocuklarımızın neşeli kahkahaları okullarımızda yankılandığı sürece geleceğe umutla bakıyoruz." dedi.

Yaz tatilini verimli geçirmeleri konusunda öğrencilere tavsiyelerde bulunan Şahin, çocukların bilgisayar, tablet ve cep telefonu başında uzun süre vakit geçirmek yerine dışarıda oyun oynamalarını, arkadaşlarıyla zaman geçirerek sosyalleşmelerini istedi.

Vali Şahin ayrıca, öğrencilerin yetişmesinde büyük emek veren öğretmenlere ve Milli Eğitim camiasına teşekkür ederek tüm öğrencilere, öğretmenlere ve velilere huzurlu ve güzel bir yaz tatili diledi.

Karne dağıtım törenine Muratpaşa Kaymakamı İhsan Kara, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yasin Eriş, öğretmenler, öğrenciler ve veliler de katıldı.

 

Kaynak :
Haber Merkezi

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: