ERDOĞAN'DAN KARNE ALAN ÖĞRENCİLERE TEBRİK MESAJI
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle karne alan öğrencileri, ailelerini ve eğitim camiasını tebrik etti. Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Erdoğan, öğrencilere verimli ve keyifli bir yaz tatili temennisinde bulundu.
2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanmasının ardından milyonlarca öğrenci karne heyecanı yaşarken, Cumhurbaşkanı Erdoğan da yayımladığı mesajla öğrencilere seslendi.
Paylaşımında karne alan tüm öğrencileri ve ailelerini kutlayan Erdoğan, şu ifadeleri kullandı:
"Bugün karnesini alan her bir evladımızı, sevgili gençlerimizi ve değerli ailelerimizi en kalbi duygularımla tebrik ediyorum. Gözümüzün nuru yavrularımıza verimli ve keyifli bir yaz tatili diliyorum."
Mesajında öğrencilerin yaz tatilini dinlenerek, eğlenerek ve kendilerini geliştirerek değerlendirmelerini temenni eden Erdoğan'ın paylaşımı, eğitim öğretim yılının sona erdiği günde geniş ilgi gördü.
Türkiye genelinde milyonlarca öğrenci karnelerini alarak yaz tatiline başlarken, eğitim camiası da yoğun geçen bir dönemi geride bıraktı.
- eğitim
- Recep Tayyip Erdoğan
- Cumhurbaşkanı Erdoğan
- öğrenciler
- Karne
- Yaz Tatili
- 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı
- Milli Eğitim
- Okullar
- Karne Günü