GLORIA JEAN’S COFFEES VE TEGV’DEN EĞİTİME YENİ DÖNEM DESTEK

Gloria Jean’s Coffees ile TEGV’in geçen yıl büyük ilgi gören “ayıcık sleeve” kampanyası bu yıl daha geniş kapsamla yeniden başlatıldı. İş birliğinin sürdürülebilir bir modele dönüştüğü yeni dönemde, özel tasarım sleeve gelirleri TEGV’in eğitim projelerine aktarılacak ve çok daha fazla çocuğa ulaşılacak.

26 Kas 2025 - 12:37 YAYINLANMA
GLORIA JEAN’S COFFEES VE TEGV’DEN EĞİTİME YENİ DÖNEM DESTEK

GLORIA JEAN’S COFFEES VE TEGV, “AYICIK SLEEVE” PROJESİNİ GENİŞLETEREK YENİDEN BAŞLATIYOR

Gloria Jean’s Coffees ve Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV), geçen yıl kısa sürede büyük ilgi gören “ayıcık sleeve” kampanyasını bu yıl yeniden devreye alarak iş birliklerini sürdürülebilir bir sosyal sorumluluk projesine dönüştürdü.

Dinçerler Group ve Gloria Jean’s Coffees CEO’su Mehmet Dinçerler ile TEGV Genel Müdürü Sait Tosyalı, projenin yeni dönemini duyurmak üzere TEGV Zeyrek Öğrenim Birimi’nde bir araya geldi.

ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNE KATKI BÜYÜYOR

Gloria Jean’s Coffees, kahve deneyiminin yanı sıra topluma katkı sunmayı marka kültürünün bir parçası haline getirerek sosyal sorumlulukta sürekliliği hedefliyor. Geçen yıl özel tasarım sleeve satışlarından elde edilen gelirle 240 çocuğun nitelikli eğitime erişimi sağlanmıştı.

Bu yıl ise kampanya daha geniş kapsamla yeniden uygulanacak. Yeni dönem sleeve tasarımlarından elde edilen gelirler, TEGV’in eğitim projelerine aktarılarak çok daha fazla çocuğun eğitim yolculuğuna destek olacak.

DİNÇERLER: “YAPTIĞIMIZ HER İŞİN MERKEZİNDE INSAN VAR”

Projenin tanıtımında konuşan Mehmet Dinçerler, markanın insan odaklı yaklaşımını şu sözlerle anlattı:

“Yaptığımız işin merkezinde her zaman insan var. Bir kahve sleeve’inin bir çocuğun eğitim hayatına dokunuyor olması bizim için çok değerli. TEGV gibi güvenilir bir kurumla aynı hedeflerde buluşmak bizi hem gururlandırıyor hem motive ediyor. Bu yıl da aynı heyecanla çocukların yarınlarına katkı sunmaya devam edeceğiz.”

TEGV: “DAHA FAZLA ÇOCUĞA ULAŞMAYI HEDEFLİYORUZ

TEGV Genel Müdürü Sait Tosyalı ise iş birliğinin etkisini şöyle değerlendirdi:

“Geçen yıl ayıcık sleeve’ler 24 saatten kısa sürede tükendi ve 240 çocuğumuzun eğitim yolculuğuna destek olduk. Bu iş birliği, eğitimde fırsat eşitliğini güçlendiren örnek bir model haline geldi. Bu yıl çok daha fazla çocuğa ulaşmayı, daha geniş bir etki oluşturmayı hedefliyoruz.”

ORTAK AMAÇ: ÇOCUKLAR İÇİN DAHA GÜÇLÜ BİR GELECEK

Gloria Jean’s Coffees ve TEGV, bu yıl büyütülen proje ile çocukların nitelikli eğitime erişimini artırmayı, sosyal sorumluluğu sürdürülebilir bir yapıya dönüştürmeyi ve toplumda farkındalık yaratmayı hedefliyor.

İki kurum, çocukların geleceğine umut olacak projeleri birlikte geliştirmeyi sürdüreceklerini belirtiyor.

Kaynak :
Haber Merkezi

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: